poniedziałek, 9 czerwca 2014

-Łzy "Kryształowy sen"

Noc budzi dzień, 
idą razem przez kryształowy sen 
Grób pusty wciąż czeka na mnie, 
chce mnie wziąć 
Porwać mnie do baśni niekończącej się 
Pragne, wołam, zabierz mnie! 


Refren: 
To już mój ostatni dzień, 
czas nasz tutaj kończy się 
Więc jeśli chcesz - kochaj mnie, 
bo to już mój ostatni dzień 

Czerń jest jak biel 
po drugiej stronie w kryształowym śnie 
On śpi już tam, pięknie marzy, chcę i ja 
Porwij mnie do baśni niekonczącej się 
Pragnę, wołam, prowadź mnie! 

To już mój ostatni dzień, 
czas nasz tutaj kończy się 
Więc jeśli chcesz - kochaj mnie, 
bo ja pragnę cie! 

To już mój ostatni dzień, 
czas nasz tutaj kończy się 
Więc jeśli chcesz - kochaj mnie, 
bo to już mój ostatni dzień 

To już mój ostatni dzień, 
czas nasz tutaj kończy się 
Rozwijam skrzydła i frunę gdzieś do baśni niekończącej się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz